Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
UG wiosna
Urząd Gminy w Szelkowie
OSP
Szkoła podstawowa
Szkoła podstawowa
Pomnik w Starym Szelkowie
Skwer
Kościół pw. św. Ap. Szymona i Judy Tadeusza w Starym Szelkowie
Kościół w Św. Rozalii
Pejzaż
Treść główna

Wójt Gminy

Artykuł

Funkcję Wójta sprawuje

mgr inż. Arnold Maciej Grossmann

Tel: 29 7176001

Do zakresu zadań Wójta należy:

  1. kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i Urzędu oraz reprezentowanie ich na zewnątrz,
  2. podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy,
  3. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. zapewnienie przestrzegania prawa pracy przez Referaty i samodzielne stanowiska pracy,
  5. rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi stanowiskami pracy,w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
  6. wykonywanie uchwał oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych,
  7. określenie organizacji wewnętrznej oraz form i metod pracy Urzędu,
  8. wydawanie zarządzeń i pism okólnych,
  9. zwoływanie narad,
  10. składanie oświadczeń woli w imieniu gminy, w zakresie zarządu mieniem,
  11. przyjmowanie i analiza oświadczeń majątkowych pracowników,
  12. realizacja budżetu,
  13. określanie polityki kadrowej i płacowej,
  14. zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności oraz ocena pracy kadry kierowniczej i pracowników bezpośrednio podległych,
  15. udzielanie pełnomocnictw i upoważnień w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
  16. podejmowanie działań nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
  17. gospodarowanie mieniem komunalnym,
  18. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej, o ile przepisy szczególne nie stanowią inaczej,
  19. pełnienie funkcji szefa obrony cywilnej,
  20. kierowanie wykonywaniem zadań obronnych w gminie,
  21. podejmowanie decyzji w sprawach obronnych stosownie do odrębnych przepisów,
  22. kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy,
  23. powoływanie pełnomocnika ochrony informacji niejawnych,
  24. wyznaczanie administratora bezpieczeństwa informacji,
  25. pełnienie funkcji administratora danych osobowych w Urzędzie,
  26. przyjmowanie ustnego oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy.
Piotr Jasiński
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.